تبلیغات
نــــــفــــــــس - 10روش برای مسطح کردن شکم
نــــــفــــــــس
در زندگی اختیار بادها دست ما نیست اما اختیار بادبان ها دست خودمان است !
سه شنبه 11 آبان 1389

10روش برای مسطح کردن شکم

سه شنبه 11 آبان 1389

نوع مطلب :
نویسنده :عشق آرام

روش ساده برای مسطح کردن شکمتان،به شما توصیه شده است.

برای مسطح کردن شکمتان از نکات ساده ای که می توانید آنها را در زندگی روزمره تان بگنجانید گرفته تا انجام ورزشهایی در منزل،به شما توصیه شده است.

این ده پیشنهاد را دنبال کنید و شکمتان را تخت و مسطح ببینید:

1. یک کاسه تمشک بخورید:
فیبر موجود در تمشک از یبوست که باعث بزرگ شدن شکمتان مانند یک بالون می شود جلوگیری میکند
.

2.
مقدار زیادی آب بنوشید:

آب فقط حجم معده را پر کرده و عاری از کالری است همچنین باعث می شود سوخت و ساز بدنتان در حرکت باشد.

3. نوشابه را از قلم بیندازید:
مطمئنا نوشابه چاق کننده نیست اما مملو از کالری است.نوشابه همچنین سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتان کمک می کند) را بالا  می برد.
 
4. صاف بنشینید:

قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسیدن شکمتان می شود.برای اینکه لاغر شوید ماهیچه های شکمتان را سفت و محکم کنید،شانه هایتان را به عقب ببرید،بدن خود را به سمت بالا بکشید،و پشتتان را برخلاف صندلی به سمت عقب پایین بیاورید.

5. باغبانی کنید:
خم شدن،بلند شدن،چرخیدن به شکل دادن کمرتان کمک کرده و در ساعت 350 کالری می سوزانید.
 
6. رانهایتان را تکان دهید:

تکان دادن رانها به اندازه باغبانی و درخت کاری کردن کالری می سوزاند.
7. روی چمن زمین گلف تمرین کنید:

کندن گودالی برای توپهای گلف برای شما مانند یک پیاده روی می ماند.توپ را محکم بزنید و شکمتان را سفت کنید.

8. پاهایتان را بلند کنید:
عضله های قسمت بالای شکمتان را با بالا آوردن پاهایتان از سطح زمین منقبض کنید.به پشت دراز بکشید و پاهایتان را روی صندلی یا تخت تکیه دهید.آرام بچرخید،سر و شانه هایتان را بالا ببرید و پشتتان را از سطح زمین بالا بگیرید سپس آرام پایین بیاورید.این کار را 10 تا 12 بار 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.
9. حالا عکس حالت قبلی را انجام دهید:
برای کوچک کردن شکمتان از زوایای مختلف،روی زمین به پهلو دراز بکشید و روی بازوهایتان تکیه کنید، پا بزنید(نرمش دوچرخه) و پاها و زانوهایتان را به صورت 90 درجه خم کنید.ماهیچه های شکمتان را منقبض کنید و پشتتان را روی زمین فشار دهید،رانهایتان را تا 2 الی 4 اینچ از سطح زمین بالا ببرید.چند لحظه مکث کنید سپس پاهایتان را پایین بیاورید.این نرمش را 10 الی 12 بار به مدت 2 یا 3 بار در هفته انجام دهید.
 
10. عمل انقباض را قطع کنید:

برای اینکه ماهیچه های قمست کمرتان هم کوچک شود به پشت دراز بکشید در حالی که زانوهایتان را خم کرده اید و پایتان روی زمین است.قوزک پای راستتان را روی زانوی چپتان قرار دهید و دستتان را پشت سرتان،و آرنجتان به بیرون می آید.سر و کمرتان را بالا بگیرید،بچرخید و شانه چتان را به سمت زانوی راستتان بیاورید.چند لحظه مکث کنید سپس به آرامی پایین بیاورید.این حرکت را 10 الی 12 بار تکرار کنید سپس با طرف بعدیتان این حرکت را امتحان کنید.این حرکت را 2 الی 3 بار در هفته انجام دهید.




What makes you grow taller during puberty?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 09:21 ق.ظ
Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little
changes which will make the most significant changes.

Thanks a lot for sharing!
How can I increase my height after 18?
جمعه 13 مرداد 1396 02:49 ب.ظ
Have you ever considered publishing an e-book or
guest authoring on other sites? I have a blog based upon on the
same information you discuss and would love to have you share some stories/information. I know
my readers would appreciate your work. If you're even remotely interested,
feel free to shoot me an e mail.
foot pain burning
یکشنبه 18 تیر 1396 12:41 ق.ظ
We're a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
Your website provided us with valuable info to work
on. You have performed an impressive job and our entire community will be thankful to you.
home std test kit
یکشنبه 4 تیر 1396 10:41 ب.ظ
بسیار چلیپا از خود نوشتن در حالی که صدایی دلنشین در آیا نه حل و فصل کاملا با من پس از برخی از زمان.
جایی درون پاراگراف شما در واقع قادر به من مؤمن متاسفانه تنها برای
کوتاه در حالی که. من این مشکل خود را با فراز در منطق
و شما ممکن است را سادگی به کمک
پر کسانی که معافیت. اگر شما که
می توانید انجام من خواهد قطعا بود در گم.
manicure
یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 07:17 ب.ظ
It's going to be finish of mine day, but before end
I am reading this impressive piece of writing to increase my know-how.
BHW
پنجشنبه 24 فروردین 1396 09:30 ب.ظ
whoah this weblog is excellent i like studying your articles.
Keep up the great work! You already know, a lot of people are looking around
for this information, you could aid them greatly.
BHW
پنجشنبه 24 فروردین 1396 07:49 ق.ظ
I've read several excellent stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
I surprise how much attempt you put to make such a great
informative site.
manicure
دوشنبه 21 فروردین 1396 05:12 ق.ظ
Wow, that's what I was seeking for, what a data!
present here at this website, thanks admin of this web page.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر